جزئیات ناشناخته درباره طراحی سایت فروشگاهی - طراحی وب سایت

Wiki Article

 حضور در اینترنت در دنیای امروز یکی از مهمترین فاکتورها در پیشرفت هر کسب و کاری است و به همین علت در چند سال اخیر طراحی وب اهمیت بسیار ویژه‌تری پیدا کرده است.

هدف از طراحی یک وب سایت چیست

اگر نمیخواهید زیاد هزینه کنید و نیاز به امکانات خاصی ندارید و همچنین تکراری بودن سایت و یا سرعت لود سایت برای شما مهم نیست بهتر است از قالب اماده استفاده کنید اما اگر دوست دارید سایت شما نسبت به بقیه سایت ها متمایز باشد و برای خود یک برند داشته باشید و سرعت سایت برای شما مهم است بهترین گزینه استفاده از روش دوم یعنی همان قالب اختصاصی با سیستم مدیریت محتوای آماده است.

از آموزش های رایگان داخل سایت میتونید انجام بدید ولی اگر یه چیز جامع میخوایید باید دوره های آموزشی همیار آکادمی رو شرکت کنید.

 وقتی که فونت وبسایت خود را انتخاب می‌کنید حتماً باید تایپوگرافی را در نظر داشته باشد فونت شما باید خوانا باشد و با سایت شما مانند رنگ بندی همخوانی داشته باشد بهتر است که دو فونت اصلی و فرعی برای سایتتان تعیین کنید تا باعث شود که مطالب برای مخاطبانتان تکراری و خشته کننده نشوند.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه در هنگام ساخت سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

نیازی نیست شما مستقیما نحوه ی طراحی وب سایت را بدانید، باید این کار سایت منبع را به دست متخصصینی که تجربه و علم کافی در این زمینه کسب کرده اند بسپارید.

پس میتوان گفت برای عموم میتوان گزینه سوم را تقریبا حذف کرد و اما در بین روش اول و دوم انتخاب مناسب تر کدام یک میباشد؟

ما در این مقاله از آموزش وردپرس به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده آموزش رایگان وردپرس اینجا کلیک کنید.

همانطور که در چیدن کلیک کنید وسایل و مرتب کردن آنها، معمولا از وسایل بزرگ تر در ابتدا شروع می‌کنیم، در طراحی سایت هم باید از سلسله مراتب استفاده کرد به طور مثال شما هیچ این سایت وقت نام کسب و کار خود را در پایین صفحه توضیحات بیشتر وبسایتان قرار نمی‌دهید.

در قسمت قبل به طور کامل با وظایف بک اند کار و فرانت اند کار آشنا شدید و متوجه شدید که هرکدام چه وظایفی بر عهده دارند.

در قالب اختصاصی شما میتوانید هر امکاناتی که دوست دارید را در سایت فروشگاهی خود قرار دهید و هزینه تغییر آن به مراتب کمتر از قالب های اماده خواهد بود.

Report this wiki page